gzdyrdkl71 Merhaba canlar 9+4 gunluk gebeyimiki kilo almisim ve karnimda hafif buyume hissediyorum bu haftalarda bu sekilde hisseden varmi acaba bilgi verirseniz sevinirim 🥰🙏
Efee gzdyrdkl71 sey o gaz olabilir haftanız biraz küçük olduğu için karnınız çıkmaz tıbben 🥹 ama annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz 🫶
Kelebekk-0307 gzdyrdkl71 benim karnım 25.haftadan sonra çıkmaya başlamıştı çok erken daha gaz şişkinliği vs olabilir mi acaba daha çok çok minik çünkü 🙄
gzdyrdkl71 Gaz yok wc sonrasi da l baktim ama cok kucuk bi siskinlik zayifim 54 kg ondan kaynakli olabileceğini dusundum 😂🥰
Kelebekk-0307 gzdyrdkl71 46 kiloyla hamile kaldım o haftalarda tek belirti mide bulantisiydi bir susam tanesi kadar ya var ya yok bence göz yanılsaması o zaman 😊
Esesss gzdyrdkl71 valla ben 25. Haftama kadar hamıle gıbı degıldım hıc göbegım cıkmamıstı 9. Hafta cok erken
Havva_ahk gzdyrdkl71 10+4 oldum bende aynı senin gibi karnım çıktı diyordum ama gerçekten gaz ve kabızlık yüzünden mis bol su iç canım
Minikkoalam11 İkinci üçüncü gebeliklerde karın daha çabuk büyüyor şişiyor diyorlar öyle mi gerçekten?
Momsy410 gzdyrdkl71 ilk aylarda gazdan buyuyo cok sonra bi iniyo ama benim 12. Haftadan sonra pantolonlarim olmamaya baslamisti disardan belli olmuyo tabi 17 -18 . Hafta gibi de ufak ufak cikmaya basladi dar kiyafetlerden 😊