gzdyrdkl71 Normal canim ben o agrilardan hamile oldugumu hissetmistim kanaman yoksa stres yapma bol bol dinlen 🥰
gul-lale1 Bende de vardi canım, hatta kötü durumda kaldim haraketimi kisitliyordu. Doktora gitdim bebek makata düşüyor ondan o ağrı dedi. Ama cok agrirsan için rahat etsin diye gide bilirsin
Nazergn Evet bendede var suan 21 haftalik hamileyim sağ gogus altinda makata dusuyor bebek ne demek anlamadim canim
gul-lale1 Nazergn Yanı bebek rahme yerlesiyor,o yüzden de agri olması normalmiş,ben se çok endişelendim doktora gitdim. Yerleşme ağrısı yani. Ama tabii içi rahat etmezse gitsin