zeyzey00 Adetime 3 gün var erken gebelik testi yaptım tek çizgi ama ovulasyon günümden 11 gün sonra yerleşme kanaması gibi pembe bir leke geldi daha sonra kahverengiye döndü Göğüslerimin sızısını tarif dahi edemem kemiklerim ağrıyor .. gebelik testinde çıkmayıpta hamile olan varmı aranızda 😔😔
Muhammedamine zeyzey00 kan verin o daha net sonuç verir ben adetten 4 gün önce kanda öğrendim . Ama hamile olsanız bile bu kadar erken belirti vermeyebilir bekliyorsanz gebeliği psikolojikte olabiliyor belirtiler