Hzlckr Kızlar bugün doktora gittim iki böbreğinde de genişleme var dedi bi ürolojiye görün dedi mutlaka bu sıkıntıyı yaşayan var mı 34+1
Nonim Hzlckr bugün acile gittim genişleme olabilir ürolojiyr git dedi sağ tarafımda şiddetli ağrı vardı idrarde yanma sende ne gibi şikayet vardı
gunescinar27 Benimde aynı şekilde 2 böbrekte genişleme var ara ara böbrek ağrım şiddetleniyor ama ilaç veremedi idrar ve idrar kültürü verdim sonuçları bekliyorum
Hzlckr İdrar verdim temiz çıktı bana parol verdi ürolojiye gönderdi onlarda bişey yok sadece lezyon var dedi korkulacak bişey yok doğumdan sonra kontrole gel dedi 6 ayda bir takip et dedi