Asilinannesi16 ben bi su bardağı suyu kaynatıyorum içine bir tatlı kaşığı otlardan atıyorum, otlar büyük bazen kaşığa sığmıyor göz kararı atıyorum 10 dk cezvede demleniyor, süzüp içiyorum günde bi su bardağı içiyorum. Yarın 38 hafta olcak belki günde 2 su bardağı içmeye başlarım. Tarif arkasında öyle yazıyor