Melikeeeeee1107l8 Mlkhgytgrdgg 1 kimyasal ve 1 düşük yaşadım canım suan 33 haftalık hamileyim cok şükür
Gumus25 Mlkhgytgrdgg bir kimyasal gebelik ve 2 düşük yaşadım. İnsan sadece kendi başına geliyor sanıyor ama öyle değilmiş burada da çok duydum malesef
Mlkhgytgrdgg Melikeeeeee1107l8 bende 28 haftalık doğum yaptım geçen sene 3 gün yasadi 4 aylık düşugum oldu şuan 24 hafta hamileyim açılma fln mi oldu sizin Protestan kullandınız mı
Melikeeeeee1107l8 Mlkhgytgrdgg hyr canim dusuk olduğunda kullanmamistim zaten hamile olduğumu öğrendim ertesi gun düşük olmuştu cok yeniydi yani kac haftalık olduğunu bile bilmiyordum bu hamileliğimde kullandım progestan yine olmasan diye bi sıkınti olmadı çok şükür
Mlkhgytgrdgg Melikeeeeee1107l8 bende kullanıyorum inşallah bsy olmaz da sağ salim alırız kucaklarimaza korkuyorum