Ay ben bi kaç defa bralet tarzı bir sütyen giydim ama ne zaman giysem o dikiş yerleri göğsümü sızlatıyordu ama yırtıldığını hiç düşünmedim. Çıkarınca rahattım ama ne zaman taksam sızlardı. 23. Haftamdayım ve göğüslerimin yırtıldığını fark ettim bugün aynadan bakınca. Sütyen yırtmış olabilir mi sizce? Öyle aman aman büyük bi göğsüm de yok eskisine göre büyüdü sadece