Ben 2 liymiş 3 lüymüş hiçbirini yaptırma taraftarı değilim ve 26 yaşındayım ilk bebeğim ilk hamileliğim doktor randevum vardı gittim doktor 2li yaptırdın mı dedi ben de yok dedim yaptırmadım 3lü yaptırdın mı dedi yok dedim yaptırmadım kendi o an yaptı bana aldı kan idrar verdim sonucuda çıkınca