Canım benim de en başından beri düşük riskim var, günde iki doz progestan haftada bir pruloton iğne oldum. 19+1iz. Ama şimdi de rahim kısalığımız var erken doğum eski olabilir dedi doktor. İnşallah hepimiz zor günlerimizi atlatır evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alırız