Mavi25 34+4 üz bugün son bir haftadır adet sancısı gibi ağrı vurup geçiyor uzun da sürmüyor sizin bu haftada oldu mu böyle bişey kızlar
Bsldkbklm Mavi25 benim oldu 36. Haftadayım ara ara oluyor. Bir sıkıntı yok çok şükür ama zorluyor tabi
yagmur50 Mavi25 bende 34. Haftanın içindeyim hatta aynı bu sebepten post açtım birçok kişi bu haftada yaşamış normal diye düşünüyorum
Edafmo Mavi25 düzenliyse ve şiddeti gittikçe artıyorsa doğum sancısı olabilir. Eğer bir gelip bir geçiyor ya da dinlendiğinizde duşa girdiğinizde bitiyorsa yalancı sancı olma ihtimali yüksek
Staystrong Mavi25 ara sıra gelip gidiyordu 37 haftaligiz 3 gündür hastaneden çıkamıyorum adet sancısı gibi çekiyorum ama malesef açılmam bile olmamış halen sancı çekiyorum
Neslihan41 32+3 bende .Bugün çok oldu adet sancısı gibi bı geldi bı gitti düzenli değil tabi ama insan korkuyor erken diye.30 üncü haftadan beri var yoruyor beni bu sancılar eklem agrilariyla birleşince.
Sevdaal0655 Neslihan41 Erken doğum riski olabilir. Dt ile görüştün digmi Nst ile bakılır. Bebek kanalda olabilir ve Rahim duvarin incelmiş olabilir. Ben 31 deyim ve maalesef kendimde olduğu için sana tahmin yürütüyorum