Kızlar hayırlı akşamlar. Bugün detaylı ultrasonumuz vardı 21+6 olduk. Bugün doktor benim sağ bebeğimin de sol böbreğinde genişleme olduğunu söyledi. Kafamda deli sorular korkular. Doktoruma randevu aldım. 31 martta o güne kadar nasıl olurum bilmiyorum. Ancak diğer bilmem gereken herşey iyi dedi kilo boy sıkıntı yok dedi. Yaşayan varmı bu durumu