Pitircikkus ummuhan3 benımde 4 nisan Rabbım mubarek gunler hurmetıne nasip etsın insallah bu ay her ısteyene☺️
ummuhan3 Sunshine123 @Silahimigetiraysel @znkara Zuhrezuhre Selinaksu91 Sunshine123 İnşallah Ramazan ayında hepimiz müjdeli haber alırız bu stresten kurtuluruz aminnnn🤲
Zuhrezuhre ummuhan3 bat 8 Nisan bu ay femara kullandım çatlatma iğnesi vuruldum Rabbim kalbimizi ferahlatsın sağlıklı sıhhatli tatlı bebislerle kucaklarimizi doldursun inşallah 🙏🏻🌸🥲
Sunshine123 ummuhan3 Benim de bat 2 ya da 3 nisan. Ama şu an hiçbir belirti yaşamıyorum olmadı sanırım 🥺
mommyinthefuture ummuhan3 Benim de 26 mart. Yani yarın. İki gün önce kaset test yaptım çıkmadı. Sancım da var zaten. Bu ay aşılama deniycez olmazsa. İnşallah gerek kalmaz. 🤲🏻
nurtug ummuhan3 benim de 29 mart 4 gün kaldı test yapmamak için kendimi çok zor tutuyorum umarım vardır
Biranneninumudu Benimde 1 Nisan İnsallah şaka gibi bir mucizem olur ♥️ Karinda hafif hafif batmalar oluyor ama test yapıyorum çıkmıyor adete bugun 7 gun var 😞