Svlgnr yani ilk önce 6 haftalıkken ağrıdı ama iki güne geçti. Aradan 20 hafta geçti. Şimdi hala tamamen geçmedi antibiyotik başladım. Şöyle, o kadar şuan kafam karıştı ki eğer beni 3 ay daha idare ederse ağrı kesici Largopenle devam eder temiz bakarsam sürekli sirkeli su gargara vs yapsam doğuma kadar beklesem diyorum. Önceki doğumum erken olduğu için korkuyorum,doguda gorevliyim, eşim de yanımda değil. Cesaretim kırıldı yani.