2cocuk2kopek AysEmreee Aynen canım . Bende 11+3 diye gittimde benimki 4 gün önden gidiyormuş ama şükür ense kalınlığı falan güzel çıktı kan sonuçlarımı bekliyorum bakalım onlarda ne çıkacak☺
Huriyemustafa Selam kızlar bende bugün tam 11 haftalığım. Ancak bebeğim 3 güncük geriden geliyor 👼🏻 6 Araklık ta ikili tarama testi için randevu aldım umarım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız ❤️
Duygudamla 2cocuk2kopek 11 yada 12 haftalıkken mi yapılıyor bu testler ..benim bilgim yok suan 8+5 im 11 haftalıkken gideceğim de bilgim yok bu haftalarda mı test istenıyor
Tugce60 Benimki de 10+2 ama 11 gözüküyormuş gelişimi ileriymiş ama ense kalınlığı biraz fazla çıktı seni perinatoloğa yönlendiriyorum dedi 😔 cuma gidip baktırcaz hayırlısı bakalım
Duygudamla Yani tarama testi vb .ben mide sorunu yüzünden ne zmn geleyim demeyi unuttum oda söylemedi kafama göre 2 hafta sonra gtcem de