RumeysaNurGungor Sevgili anneler biz 37+0 olduk. İlk gebeliklerinizde kaçıncı hafta da doğum yaptınız
YaseminBatrk RumeysaNurGungor kızımı 40+2 oğlumu 39+4 şimdi üçüncü bebeğime hamileyim nasilk oğlum nasıl gelecek hangi gün
SemaSelim Edafmo yaaa nasıl oldu normal doğum mu sezeryan mı nasıl oldu o süreç bende 35. Haftamdayım bir damla kan vardı çamaşırım da bugün. Anlamadım
BuseVeMinikleri RumeysaNurGungor 39. Haftada doktora alın artık sancım yok demiştim 😂 40. Haftada da gelmedi sancım 40+3 te 3 cm açıklığım oldu suni sancı ile alındım sabah 9 dan akşam 5 e kadar 8 cm açıldım ama bebeğim kanalda kaldı kafası ödem topladı sezaryene gittim 🫣