10 haftalık hamileyim bende,Murat beyi duydum ama Seda hanımla ilgili yorumlarda internette iyiydi onunla ilgili yorumlarda merak ettim sorayım dedim. Murat bey baya yoğun sanırım ama bu yogunluktan dolayı hastalarına az zaman ayırma gibi bir durum olmuyor dimi?