Hayırlı ramazanlar ben ikili test yaptırdım doktor sonucu iyi dedi daha sonra detaylıya gittim detaylıda bebeğin bağırsağında genişleme olduğunu söyledi beni perinatolojiye sevk ettiler orda ki doktor bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi bu durum açıkcası beni üzdü down sendromu habercisi olabilir dedi doktor ama ben ikili testte ve detaylıda çıkar diye düşünmüştüm öyle bişey olsaydı eğer ama sknradan bunu öğrenince çok şalırdım ve üzüldüm daha önce yaşayan var mı?