Hiilal0606 Kızlar herkesin betası farklı birinin 50 iken birinin 5000 çıkıyor bu hormonla alakalı mı neden farklılık gosteriyor herkeste kız erkekle alakalı da diyorlar
Seyma_58 Hiilal0606 hayır canım bebeğim henüz yeni tutunduğu dönemlerde veya düşk çıkar ben 45 le öğrenmiştim sonra sonra yükseliyor 2000 leri gördüm bebeğim gelişimiyle salgıladığı hormonla alakalı cinsiyetle ikizle alakalı değil
turkuaz_ Hiilal0606 ne zaman yaptığına bağlı adetten önce yapınca çok düşük çıkıyor ben adeti 4 gün geçe yaptığımda 1115 çıktı
Cinarsaitinannesi turkuaz_ bence onunla da cok alakasi yok ben adetten 3 gün önce 800 kusurle öğrendim
Hiilal0606 Cinarsaitinannesi bende adetten 1 gün önce 860la öğrenmiştim o yuzden merak ettim neye gore artıyor acaba
Mdf17 Adetin ilk günü 57 çıkmıştı. 2 gün sonra 270 çıktı 4 kat artış olunca endişelendim ikiz mi acaba diye. Doktorum kız bebeklerde veya ikizlerde daha hızlı artış olabiliyor demişti. Bebeğim kız çıktı hakkaten