34 haftalık hamileyim grip oldum ateş halsizlikk eklemlerim ağrıyor eşimden bulaştı sanırım , acile gittim serum takildi tansyon nabız ölçüldü nabzım biraz yüksek çıktı serumdan 15 dk sonra tekrar ölçtür dedi doktor ölçtü gene biraz yüksek çıktı ateş yapar dedi ama gündüz ateslendim akşam acile gitmeden önce de ateşim vardı ağrın varmı karnında falan dedi carpintin falan olursa kendini iyi hissetmezsen tekrar gel dedi başına gelen var mı