Aslkdrr Merhaba arkadaşlar bu yıl 1 Nisan da 27+4sebebi belli olmayan erken doğum yaptım sezeryan ile ve bebeğimi kaybettim aradan 6ay geçtikten sonra tekrar hamile kaldım şuan 2 aylık hamile yim doktor iki yıl sonra demişti yaşayan var mı
dml33 Aslkdrr sebebini bulmadilar mi erken dogumun bnde nisanda erkn dogum yaptim suyum geldi bitmis su dusurduler cocugu kurtaj yaptilar
mucizemizibekliyoruzz Aslkdrr nasıl sebebi belli olmayan? Rahim ağzı açıklığından mı, plesenta ayrılmasından mı yani neden olduğunu size bildirmeleri gerekiyordu.. çünkü bir sonraki hamileliğinizde riskli gebelik olarak takibini yapmanız gerekir o durumun
Aslkdrr dml33 doğum sancım geldi gece uykudan uyandım kanama oldu hastaneye gittim hemen doğuma aldılar ters olduğu için de sezeryanla doğum yaptı m suyum gelmedi
dml33 mucizemizibekliyoruzz soylemeyince soylemiyorlar valla kese delinmis olabilir dediler bana servikal yetmezlik olsa prof detayli yapmisti dusuk yaptirmadan once anlamaZmiydi diyorm simdi gittigim doktora olcturuyorm
Aslkdrr mucizemizibekliyoruzz doğumu yapmıştım bile hic bir sorun yoktu bı anda oldu rahim yetmezliği olsa 27.haftaya kalmaz 16 da çocuk düşerdi dediler suyumda gelmedi
mucizemizibekliyoruzz Aslkdrr bebeğinizi doğumdan sonra kaybettiniz değil mi? Yani insan durduk yere erken doğum yapmaz ki mutlaka bi sebebi vardır bir şey tetiklemiştir. Hani ne olduğunu bilirseniz yeni gebeliğinizde onu kontrol altında tutar sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz diye söyledim 🙏🏻
mucizemizibekliyoruzz Aslkdrr çok garip gerçekten. İnşallah bundan sonra sağlıklı bir gebelik geçirir evladınızı kucağınıza alırsınız