turkuaz_ Rukeeen evet ben aç kaldığımda kusuyorum sapsarı zehir gibi. En az iki saatte bir bişeyler ye tuzlu çubuk hep yanınd olsun aç karnına su içme . Su içerkende bir yudum iç lıkır lıkır içme
Rabissss995 Rukeeen 15.haftama kadar sabahları felaket ağır yaşadım bu durumu. Gün içindeki kusmalardan bahsetmiyorum bile🙂Ama 18.hftadayım çok şükür sadece mide ağrısı ve yanması hariç çok nadir bulantı yaşıyorum. Geçecek inşallah merak etme 🥰🌸
turkuaz_ tazemommyy eğer safra kusuyorsan mide rahatsızlığı yapar hatta yemek borusuda aynı şekilde. Sabahları yataktan kalkmadan tuzlu öubuk ye en azından mide suyu kusarsın
turkuaz_ tazemommyy çok zor durum ya benden kötülerde varmış demekki. Ben tok olunca öğürüyorum ama kusmuyırum . Öğürüp duruyorum öyle
tazemommyy turkuaz_ benim 9. haftaya girerken başladı günde 3 kez kusuyorum bir şey yemeye korkar oldum kusucam diye bir an önce biter inşallah
Rabissss995 Rukeeen erkek. Asla tatlı çikolata vs yiyemedim sadece peynir domates salatalık ekmek yiyebildim 15.haftaya kadar.
Bernnnaaaa Rukeeen benn 9 ay boyunca her gün kustum safra. Doğuma giderken bile kusuyordum çok şükür bebeğim sağlıklı bende öyle doğurunca hepsi bir anda bitiyor
Aycegul Bernnnaaaa öğrendiğimde beş haftalıktı o günden beri bulantım kusmalarım bitmedi hiç geçmedi azalmadı bile sürekli bulantı ilaçları içiyorum ona rağmen her sabah safra ve köpük kusuyorum hala hemde 36 haftalığız
tkgziremmy06 Benim yavrumun cinsiyeti de kız kusma şikayetini 4 defa yaşadım şimdi 16. Haftadayım insallah bir daha hiçbirimiz yaşamayız balıktan kırmızı etten o kadar tiksindim ki hala geçmedi
hilalsercek Rukeeen Ben karnım tokken bile sadece safra kusuyordum çok garip ama öyle doktorumda bir sorun olmaz az az ama sık ye dedi