Aynı korkular bende de vardı. Hamile oldugumu ögrendiğimde dış gebelik olabilir mi diye düşünüyodum. Sonra kese gözüktü. Boş olabilir mi dedim. Bebeği ve kalp atışını gördük bu seferde içimde sağlıklı mı hala kalbi atıyo mu acaba diye düşünüyorum. Sanırım hiç sonu gelmicek