beyzanur-ylmaz0 Kızlar resmen burda her günü okuya okuya geçirdim zaman geldi geçti yarın akşam 11 de hastaneye yatıyorum. Çok heyecanlıyım dua edin 🥲 Kalbim güm güm sezeryan olcam acayip korkuyorum 🫠 38+1 iz şuanda ❤️
Melisasak145 beyzanur-ylmaz0 malesef 😂 ilkinumrumda bile değil şuan ilkten daha çok korkuyorum niye bilmiyorum 😑
Emineedrk beyzanur-ylmaz0 nasıl geçti doğumunuz bizimde 1 Nisan’da pozitif şeyler duymaya o kadar çok ihtiyacım var kiiii 🤭😅