Of kızlar çok korkuyorum 17+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim kalp atışını duymadan düşük oldu bu ikinci gebeliğim bir aydır raporluydum kanama alanlarım var diye istirahat vermişti bu hafta gittim 3 doktor da bebeğin sıvısının az olduğunu söyledi bende suan 4 litreye yakın su içmeye çalışıyorum ve havuç suyu içiyorum başka nasıl sizce yükseltebilirim sınırda olduğu söylendi lütfen dua edin 🙏🏻