Mzzz oldum olmammi doktor hic ellememis kendide söyledi zaten kistileri aldim dedi yapacak birsey yok falan dedi başından atti iste başka doktora gösterdim hic ellenmemis dedi boşu boşuna olmuşsun dedi aslında doktorlarda sorumluluk almıyor ordan yanlış birsey yapsa tüm hayatın gider çoğu örnek başına gelen var bende korkuyorum artık amleyta işinden vazgeçtim cok sağol canım