Kızlar 1 sene sonra tayinciyiz ,şuan da 29+2 haftalık hamileyim. İlk bebeğim olduğu için herşeyini almak istiyorum herşeyine özeniyorum ama şuan aklımı kurcalayan tek şey mama sandalyesi gerekli mi şimdi alıp bir kenarda dursun mu yoksa daha sonra mı alayım veya hiç gerek yok mu 🤦 tecrübeli anneler öneri verirse sevinirim