Fatmaakoglu sakın ol kuzum . Insalah bisi cikmis
21 haftalik iken bende gittim ve suyun fazla dedi . Yani sınırda yukselise geçiyor deedi. Beni önce perinatalojiye yonlendirdi gittim cok sukur bebeğimin gelisimi haftası ile uyumlu kg vs.
Sonrasında gebelik şekerim olabilir diye 22 haftalik iken şeker yüklemesi yapıldı maalesef gebelik şekeri teşhisi kondu ve dahiliye ile diyetisyen tarafından liste verildi. 23 haftalik olduk çok şükür . 10 gündür gitmedim doktora. Ün şeker tatlı gibi şeyleri kestik. Kepek ekmek yiyorum . Sut yogurt kuruyemis et balik ve yeşillik daha çok tüketiyorum
Erken doğum riski oluyor şu fazla olunca ama bakalim ilerleyen haftalarda gorucez