Benma
Benma Hatta beni pernatolojiye yönlendirdi. Öyle üzüldüm ki sevk yazdı falan. Gittim perinatalog izne çıktı şansıma görünemedim. 10 gün sonra kontrole gittiğimde herşey normal haftasıyla uyumlu dedi. E geçen geldiğimde sevk yazmıştınız dedim gördüğüme göre hareket ediyorum dedi. Can sıkıcı bir süreçti ama şükür şuan haftasıyla uyumlu 🥰