Ben de kullandım 2 ay kullandım sanırım, kanamalarım yavaş yavaş bitti, dinlenmen lazim hep yattım ben sadece tuvalete gittim, uyku yapıyor çok fena bir de duygusal gergin yaptı beni. Ya da kanama olduğu için korktum sanırım bilmiyorum. Geçiyor ama sen modunu yüksek tut ilk zamanlar çoğu kadinda kanama ya da lekelenme oluyor