Bebeklk Merhaba 29 haftalık hamileyim 3 gündür ciddi derecede grip ve bademcik iltihabı sorunu yasıyorum bugun bayagı atlattım fakat ileri derecede nefes darlıgı basladı çzellikle ayaktayken nefes almakta zorlanıyorum bu normalmidir yasayab varmı