Merhaba kızlar iki haftadan fazladır bi kabızlık sorunum var kan ilacı alıyorum ondan kaynaklana bilir diyorum ama oturak kısmım da oturup kalktığımda çok ağrım oluyor kasık kısmım da ara ara ağrı giriyor adım atmaktan bile zorlanıyorum stresten olabilir mi yoksa ilaçdan mı kullanıp aynı şikayeti olan var mı yoksa yaptığım stresten mi bazen dayanılacak bi ağrı değil zor duruyorum 😔