Yasminella- benim 1.saat 186 çıktı. Üst sınır 180 di. Doktorum takip etmemi söyledi evde kendim ölçüm yaptım hep. 200 lere yaklaştı. Dahiliyeye gönderdi i, diyet verildi falan. Yine de çok toparlamadı. Dahiliye doktoru da 1.saat 140 ın altında, açlık da 95 in altında olmalı dedi ama ben 140 altını hiç görmedim 1.saatte. İnsüline başladık. Üç günde bir kontrole gidiyorum, her seferinde doz yükseliyor.