nurse3410 yok alttan bakmadılar. Önce kan idrar tahlili yapıldı. Kasık agrimda vardı biraz. 29 haftalığım şimdi. O zaman 28 haftaliktim. Yinede nst.ye koydular. Sıfır sancı çıktı. Utrasonla baktı doktor. Bana gostermedi ekrani. Bebeğin suyuna işte boyuna kilosuna pozisyonuna baktı. Hemşire not alıyordu. Baş aşağı pozisyonunda dedi. Bana bakıp ondanda olur çatı ağrısı dedi.