Htckbra0716 Yakut16 1 defa kimyasal gebelik geçirdim 6 ay sonra sağlıkla gebeliğim oluştu. Şuan 28+5 haftalık hamileyim
Yakut16 Htckbra0716 sağlıkla alın inşallah kucağıniza bebeğinizi bende şuan ocean polysitol doktor verdi onu kullan dedi yumurta kalitesi için inşallah işe yarar
Htckbra0716 Yakut16 inşallah benim kimyasal gebeliğim eşimdeki rahatsızlıktan dolayıydı bende bi sıkıntı yoktu. İnşallah sizede Rabbim sağlıklı evlat nasip eylesin 🤲🏻
Yakut16 Htckbra0716 benimde esimde sorun yok bende polikistik over var amin amin canım ben 2 kere geçirdim inşallah bidaha olmaz