Benimde arada çarpıntım oluyor ama Troid hastalığımdan dolayı bu ara tsh da düşük çıktı o yüzden yapıyor ama aksatmayın dr gidin Troid hastası olmasanızda hamilelikte hormonlardan dolayı da tsh yükselip düşebiliyor o yapabilir bi dahiliyeye görünün korkutmak için değil bilginiz olması adına söylüyorum