Nasminel canım bana da oldu aynısı. 16 haftalıkken erkek denildi 20. Haftamda dün tekrar baktı yüzde doksan beş kız dedi.ama nedense bende hep erkek istiyorum.toplumda da hani bazı hurafeler vardır cinsiyete dair bende hep erkeğe yönelik olanları var ama afı üstünde hürafe. Çevremdeki herkes beni gördüklerinde erkek dedi.alışveriş yapmak istiyorum ama içimden bir ses de yapma diyor sanki erkek olacakmış gibi. 😂yani normaldir sanırım hislerimiz de yanılabilir doktorlarda.