Rabissssscee 31 haftalığım ortada düzgün bir şey yok desem şaşırır mısın ? Elimizin altında bu kadar teknolojik çağdayken kasmıyorum o yüzden aciliyet harici ürünlerin hemen alınması bu dönemde biraz zor. Olumsuz şeyler düşünme bu seni cok yorar ve güzel geçen günlerini zehir edersin kendine, verende alanda allahtır. Duanı et gerekeni yap pozitif düşün , nanay olmasın psikolojinnnn güçlü bireysin ki kayıplar sonrası yavrucuk sana tutunmuş
Şükret , evham yapma ( ben panik atağı olan insan bunları diyorum 😂😂) motive önemli😂