Burcuuu12A Elifmstf555 kabızlığın tek çaresi bol su ve hareketli olmak. Kuru kayısı falan tüket bide dışkıyı tutma
Busel Elifmstf555 ilaç falanda kullandim o rahatlattı suda içtim sıcak suya kayısı koyup yedim o suyuda içtim yağlı incirde yedim😂 hoşafta yaptım içtim gecmeyince geçmiyor malasef ama sizde deneyin bunları
nacik0015 Elifmstf555 benim kronik bu rahatsızlık akşamdan küçük bir kase tahin pekmez yapıyorum kaşıklıyorum sabaha rahat tuvalete çıkıyorum o kayısı suyu kayısı işe yaramıyor ben çareyi tahin pekmezde buldum sizde deneyebilirsiniz 💝
Burcuuu12A Elifmstf555 kan ilacı da etkili olabilir. Gynoferro yazıyordu önceden doktorum o kabız yapıyordu bende ferrum kullanmaya başladım daha rahatım
Elifmstf555 Yarenylmz hamileliğin başından beri kan ilacı kullanıyorum ama son zamanlarda çok fazlalaştı bu durum
Busel Elifmstf555 35.haftadayim canım 28den sonra başladı kabiz durumu bebek yukarı çıktıkca olur dedi doktorda işte bazen olası tutuyor bazen düzeliyor 😂
Busel Elifmstf555 hiç sorma ya neler deniyorum hala aynı rennie olmasa nolurdu bilmem sütte anlık geçiriyor yanmayı
Elifmstf555 Busel benim şurupta geçirmiyor 8 buçuk aydır mide sıkıntısı yaşıyorum hiç geçmedi geçmiyor😔