Arkadaşlar bugün dün dünden önce şu son zamanlarda aşırı kötüyüm bugün kontrolüm vardı bebekle ilgili hiçbir sıkıntı yok ama ben çok kötüyüm bugün 9 da uyanıp içtiğim bir bardak suyu kusmakla başladım güne ondan sonra felaket bir mide bulantısı başladı yemek yemeye çalıştıkça yiyemedim hiçbir şey yemedigim halde defalarca tekrar kustum simdi de akşam yemeği yiyim belki kendime gelirim diye düşünürken onuda ağzıma attığım gibi çok kötü bir mide yanmasıyla beraber kusmaya başladım 3 kere kalkıp oturdum sofraya belki yiyebilirim diye ama her defasında kustum o kadar açım ki anlatamam şuan bunları ağlayarak yazıyorum size ne yapabilirim nasıl yemek yemeyi başarabilirim çünkü açlıktan ölmek üzereyim hastaneye gitsem serum takarlar mi taktiklari serum doymama yarar mı ?