Songul2610 Mrh arkadaslr bn ay klomen ve catlatma ignesi kullanmistim 4yumurta olusmustu 2gün erken adet oldum doktora gittim 1 yumurta catlamams ve kist olusturmus kistin gecmesi icin dienille dogum kntrl hapi verdi kist gectikten snra tekrar kaldigmz yerden devam ddi. Sze sorum şu bu ay dogum kontrl hapi kullanirsam dger aya bebek icin tedaviye baslayacz hala etkisi olurmu . Kontrol haplarindan hemen snra olmuyoms aylar snra oluyoms yada hc olmuyo diyenlerde var ve korkuyorm acikcasi .
Deletedmom15257 Songul2610 benimde aynı öyle oldu kuzum doğum kontrol hapından sonraki ay hamile kaldım daha iyi dengeliyor hormonu kistleri yok ediyo
ozgeya Songul2610 doğum kontrol hapını uzun süreler kullanırsanız dediğiniz şeylere sebep olabiliyor.bir ay kullanımda sorun yaşamazsınız içiniz rahat olsun 😌
Deletedmom2224 Songul2610 ben doğum kontorl hapı kullandıktan 2 ay sonra klomenle gebe kaldım kisti eritmeniz için doğum kontrol hapı şart
Deletedmom15257 Songul2610 aa korkma küçükmüş cnn benim 4 bucuktu kullandım gecti ama tam saatinde kullan ilaçlar o şekilde daha çok etkisini gösteriyor
Deletedmom15257 Songul2610 çok g.olsun insallah bu ay o güzel haberi verirsin bize😍🤗 bu arada strestense uzak dur o çok.etkiliyor ben stres yapmadigim zaman hamile kaldim
Songul2610 Deletedmom15257 amin cnim aralik ayinda bnde gzel haberler yazarim ins buraya . Elimden geldgnce takmamaya clisiyorum bakalim hayirlisi