Bbusraerr
Ben de 29 haftalık hamileyim . Benim de 20. Hafta detaylıda aynı durum çıktı . Ben de çok araştırdım birden fazla doktora gittim . Hepsi de aynı şeyi söyledi . Önemsiz dıyorlar . Hatta doktorum son kontrolümde bakmadı bile , ben sorunca ha bi bakayım dedi evet duruyor dedi ama kafana takma bunu doğumdan sonra fetal eko çekilecek yeniden dedi . O bu kadar rahat olunca ben de rahat olayım dıyorum ama tıpkı sizler gibi aklımdan hiç çıkmıyor çünkü bu konuda hemen kötü düşünen , amniyo alınması gerekir diyen doktorlar da var . Dua edelim de bizim doktorlarımız haklı çıksın .. Bu arada ben daha dün gittim doktora ve 29. Haftadayım geçmemişti . Umarım doğumdan önce kaybolur hepimizinki .