Fatmalardanbiri Arkadaşlar merhaba. Bu süreçte almamız gereken raporlar nelerdir? 32.haftada calisabilir raporu almıştım. 36 da izne ayrilmak için tekrar rapor alacağım. 37 yi beklemeyeceğim. Bunun dısinda baska hangi raporlar var?