Merhaba kızlar 27+2 haftalığız ayaklarımın altında çok fazla ağrı var sanki bütün vücut yorgunluğum orada toplanıyor gibi. Şöyle bi yarım saat bile ayakta kalsam bulaşık yıkasam vs. Hemen kıpkırmızı pancar gibi oluyor ayaklarımın altı biraz dinlenince geçiyor tabi öyle çok fazla kilo da almadım 7 kilo aldım merak ettim bu durumu yaşayan var mı?