Kızlar bugün Ombre yaptırdım 36. Haftadayız sonra da kontrole gittim bebeğim de iyiydi aranızda hamileyken saç boyatan oldu mu ya da sonrasında doğum yapan :) bir arkadaşım doktor o da boyattı ve doktoruma sorduğumda herhangi bir sakıncası yok dedi üç aydan sonra