Binnurr1 unlusura Bende normal çok istiyorum ama ilk gebelik olduğu için çok korkuyorum napicam bilmiyorum
unlusura Binnurr1 valla aynı durumdayız benimde ilk gebelik birde hangi hastanede doğum yapıcam karar veremiyorum bir tarafım özelde yapmak istiyor ama bir tarafımda o kadar para verme diyor devlete git diyor 😏
Binnurr1 unlusura Bende sürekli özele gidiyorum kontrollere hiç devlete gitmedim ama doğumda bende kararsızım nasıl geçer devlette bilmiyorum çoğu kişi kötü davranıyolar diyo o yüzden tedirginim
unlusura Binnurr1 özelde de direk uğraşmamak için sezeryan yapıyorlar diyorlar istanbulda çam sakura hastanesi devlet olarak daha iyi burayı çok övüyorlar bende arada özel medipol hastanesine gidiyorum arada çam sakuraya