Sevgili anne adayları. Dogum iznimi 32+0 iken almayıp çalışabilir raporu aldım. Fakat sadece bir hafta çalışacağım. Şimdi doktor bana 33+0 da gel tam dedi ama kafama su takıldı ben iznimi 33+1 ,33+2, 33+3 vb. Günlerde alamıyor muyum? İllaki bu …+0 da mı olmalı teşekkür ederim şimdiden herkese🥰 umarım ne demek.istedigimi anlayabilmiş indir😅