Merhaba 2 şer damla her bir burun deliğine sıkıp biraz bekleyin muhtemelen hapşıracak ondan sonra pompanız varsa onunla çektirin açılıyor zaten şırınga yapmayın kesinlikle önerilmiyor hele o kadar küçük için hiç önerilmiyor orta kulak iltihaplanmasına sebep olabiliyormuş Allah korusun