Yakut16 Kızlar bugün adet günümde sabh gebelik testi yaptım pozitif çıktı 2 saat önce sancılı bir şekilde adet oldum geçen ayda kimyasal gebelik yaşadim böyle olabiliyor mu üst üste kimyasal gebelik çok moralim bozuk ☹️☹️
_Melikee_ Yakut16 bilmiyorum canim bi doktora görün istersen suan kanaman varken belki genetik test yaparlar
Yakut16 _Melikee_ daha önce yaptırdım canım herşey temiz çıktı polikistik over var bende acaba ondan mı oluyo
_Melikee_ Yakut16 bende de polikistik var iki ay önce bendr sizin gibi oldum erken öğrendim gebeligimi yani testte henüz ultrasonda göremedik öğrendikten iki gun sonra falan agrili bir adet gecirdim sizin gibi o zaman düşük yapmışım