Kevvvssss Bugün çatı muayenesi oldum hiçte korkulacak gibi değildi normal muayeneden hiçbir farkı yoktu kendinizi sakın korkutmayın normal doğum öngördü doktorum 37. Haftamdayım şimdi artık doğumu bekleme zamanı ..