Gizem41 malesef benim bunu bilmediğim için bir hafta boşa gitti doktor izinliydi 32 . haftada 33. haftada gittim çalışabilir raporu başlattım ama 32. haftanın paradını sgk ödemiycekmiş burdan araştırdım doğan arkadaşlarıma sormuştum onlarda ilka tam 32 de gitmene gerek yok demişlerdi dün gidince öğrendim şimdi 35. haftada çalışamaz raporu alıcam tam 35 e girdiğin gün gel dediler 35+1 olsa sgk o haftayı saymıyo dedi 170 den öğrendim bunu artık sistem böyleymiş malesef